Klussen, breken en opbouwen

17 augustus 2018 - Korçë, Albanië

In de afgelopen drie dagen is er weer veel werk verzet. In het 'achterste deel' van het gebouw hebben we alles uitgebroken. Twee muren zijn verwijderd en de vloer, overige muren en het plafond zijn gestript. Vandaag zijn een aantal van ons begonnen aan het bouwen van traptredes om zo fatsoenlijk naar buiten en binnen te kunnen. Het 'voorste deel' van het gebouw is van de binnenkant beschilderd. Ook ligt hier sinds vandaag een tegelvloer in, welke nu ligt te drogen. Naast het gebouw, heeft ook de tuin in de afgelopen dagen een  metamorfose ondergaan. Het ziet er weer toonbaar uit. Er is zelfs een deel van een autowrak gevonden en deze is er met veel moeite uitgehaald. Als kers op de taart is er vandaag een schildpad ontvoerd. (Omdat zijn vertrouwde omgeving, de tuin, nu kaal is) Gelukkig heeft hij zijn eigen huis mee kunnen nemen ;)

In de afgelopen dagen zijn er ook andere dingen ondernomen. Zoals een prachtige avondwandeling naar een monument op een berg. Ook zijn een aantal meegeweest met het rondbrengen van de voedselpakketjes voor bejaarden. Een aantal onder ons hebben geholpen met het begeleiden van kinderen met autisme.

Uiteraard staat er in de komende dagen nog genoeg op de planning. Wij proberen jullie hiervan op de hoogte te houden.

1. Ina:
    17 augustus 2018
    fijn dat jullie ook nog wat voor jezelf doen dan houd je deze dingen ook langer vol top dat jullie dit doen
  2. Jeanet en Bert:
    18 augustus 2018
    Goed bezig toppers! Deze week al veel gedaan! Volgende week nog veel succes!
    En genieten van de vakantie samen!