Roadtrip Albanië

22 augustus 2018 - Korçë, Albanië

Vandaag geen werkdag bij de klus, op een uurtje na dan voor de 3 mannen. De gisteren gestorte vloer moest nog een afwerklaagje hebben. Om ongeveer 10:45 vertrokken we met 3 auto's manaf Maliq richting Moglicë, dat is ongeveer een afstand van 45 km. In Nederland zou deze afstand ongeveer in 45 minuten te doen zijn. Maar we zijn in Albanië en dan ben je daar zo 2,5 uur voor kwijt. Slechte wegen, langs diepe afgronden en door de bergen. Onderweg zijn we natuurlijk wel een paar keer uit de auto gweest om foto's te maken van de omgeving en om over een hangbrug te lopen. In Moglicë hebben we een stop gemaakt om wat te drinken en een broodje te eten. Daarna zijn we weer aan de terugweg begonnen. Vlakbij Moglicë wordt al een aantal jaren gewerkt aan een stuwdam. Aan een beveiliger is gevraagd of we dichtbij de bouwplaats konden komen om te kijken en foto's te maken, en dat mocht. Hierdoor hadden we een mooi uitzicht over het bouwwerk en de beveiliger vertelde nog wat over de bouw. We reden via een andere route terug richting Maliq waar we met z'n allen nog wat hebben gedronken bij een plaatselijk restaurant. Totaal was de tocht die we hebben gemaakt 113 km lang. We hebben er allen van genoten.

1. Ina:
    22 augustus 2018
    Dus vandaag een leuk dagje uit even een pas op de plaats jullie zien zo ook nog veel ik ben benieuwd naar de vervolg verhalen
  2. Jeanet en Bert:
    22 augustus 2018
    Lekker genieten na alle werk wat jullie al gedaan hebben. Succes nog de rest van de dagen.
  3. Gerrit en Erna:
    22 augustus 2018
    Toppers, lekker even genieten! Super wat jullie allemaal doen💪👍