Aankomst Korca

11 augustus 2018 - Korçë, Albanië

Vrijdagavond kwamen we aan in Tirana. Zoekend naar onze taxi chauffeur, kwam er een man op ons af die ons wilde helpen. Gelukkig was hij onze chauffeur. Door hem werden we in het gasthuis gebracht, waar we bij de familie Zhuka konden blijven voor de nacht. Op zaterdagochtend na een heerlijk ontbijt, werden we door dezelfde man naar de bushalte gebracht. Met de bus reden we van Tirana naar Korca. De tocht duurde bijna 4 uur, maar gelukkig hadden we prachtig uitzicht en hebben we veel van Albanië kunnen zien. Bij onze eindbestemming stond de pastor Plator klaar om onze koffers aan te nemen. Daar hebben samen eerst rustig een kopje koffie gedronken. Vervolgens vol spanning op weg naar ons huis voor de komende 14 dagen. Toen we gesetteld waren gingen we kijken bij ons project In Maliq. Gelukkig is hier voor de eerst komende 14 dagen genoeg werk te doen!
Na een rondleiding door Maliq hebben we heerlijk genoten van een ijsje. 's Avonds heerlijk uit eten en vervolgens naar het bierfeest om de Albanese cultuur te proeven. Zodat we aanstaande maandag vol energie aan de slag kunnen gaan. Ps. klik op foto's voor onze foto's

1. Ina:
    12 augustus 2018
    fijn dat jullie goed zijn overgekomen en voor de komende week veel klusplezier